Bazujące na wersjach 1SS oraz 2SS z opcjami 1LE Camaro Yenko/SC będzie dysponować wolnossącym silnikiem benzynowym V8 LT1 o pojemności 6,2-litra. To dopiero początek niespodzianek, ponieważ producent wzmocnił całość stosując kute cylindry, kuty wał korbowy oraz zmodyfikowane wtryski, a także jeden z najlepszych kompresorów na świecie.
Zobacz: Ford Mustang Bullitt - 10 ciekawostek, o których nie przeczytasz w folderze reklamowym
Wszystkie niezliczone modyfikacje pozwoliły wycisnąć z silnika 1014 KM i 1186 Nm momentu obrotowego. Na ten moment producent nie podał jak szybki jest samochód, natomiast potwierdził, że cała moc będzie przenoszona za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej.
Ponieważ auto bazuje na wersji SS 1LE, będzie wyposażone w system Magnetic Ride Control oraz elektryczny dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. Ponadto na wyposażeniu znajdzie się zmodyfikowane zawieszenie i najlepszej klasy chłodzenie oleju, skrzyni i dyferencjału.
Sprawdź: Ford Mustang Bullitt 5.0 V8 6MT: gwiazda kina akcji we współczesnym wydaniu - TEST, OPINIA, WIDEO
Zamykając kwestię osiągów, pojazd będzie posiadał zaciski marki Yenko, które schowają się za 20-calowymi felgami na sportowych oponach Michelin Pilot Sport 4 S. Maska wykonana z włókna węglowego zostanie polakierowana w kolorze nadwozia i otrzyma ogromny wlot powietrza.
Wnętrze zasadniczo w ogóle się nie różni, ale właściciele limitowanego do 50 sztuk Camaro Yenko/SC znajdą w kabinie specjalne oznaczenia, haftowane maty podłogowe, haftowane przednie zagłówki, progi z logo „Yenko / SC” i specjalne breloki do kluczy. Każdy z 50 wyprodukowanych egzemplarzy ma kosztować 69 tys. dolarów (ok. 262 tys. złotych).