Początkowo Skoda Karoq produkowana była tylko w czeskiej fabryce w Kvasinach. Model, który pojawił się na rynku niecały rok temu (w lipcu 2017 r.), wkroczył następnie na linie produkcyjne fabryki w miejscowości Mlada Boleslav, gdzie znajdują się największe zakłady Skody. Jak się okazuje to nadal za mało, by sprostać ogromnej liczbie zamówień.
Zobacz TEST: Skoda Karoq - dopracowany następca Yeti
Zamówienia na Karoqa napływają lawinowo, więc marka podjęła decyzję o uruchomieniu kolejnej, trzeciej już linii produkcyjnej. Nowe Skody Karoq będą teraz powstawać na niemieckiej ziemi, w Osnabruck w północno-zachodnich Niemczech. W zakładzie tym powstaje m.in. Volkswagen Tiguan i Porsche Cayman, a także lakierowane są Skody Fabie.
Obecnie z zakładu w Osnabruck wyjeżdża rocznie około 75 tys. samochodów, ale liczba ta ma znacznie wzrosnąć w najbliższych latach. W 2020 r. ruszy tam produkcja Volkswagena T-Roca Cabrio. Do gamy modelowej Skody w przyszłym roku dołączy także futurystyczny Vision X. Wstępne plany zakładają jego produkcję w głównym zakładzie Skody w Mladej Boleslav, o ile nowym modelom nie będzie tam zbyt ciasno.