Lexus LC nie bez powodu uważany jest za jeden z najpiękniejszych samochodów klasy Gran Turismo. Samochód ten jest tak doskonały, że mało kto decyduje się na jakiekolwiek przeróbki. Liberty Walk nie oszczędza jednak żadnych aut i serwuje swoje modyfikacje egzotykom wszelkiej maści. Tym razem szalone poszerzenie dostał właśnie Lexus LC 500, czyli model napędzany przez wolnossący motor 5.0 V8 (471 KM i 530 Nm). Moc wędruje w tym sportowym aucie na tylną oś poprzez 10-stopniowy automat.
Testowaliśmy: Oto 5 rzeczy, którymi Lexus LC 500 zawstydza rywali
Kompletny zestaw jaki proponuje firma Liberty Walk składa się ze splitterów, kaczego ogona oraz oczywiście mocno poszerzonych nadkoli i progów. W efekcie jest ekstremalnie szeroko i bardzo kontrowersyjnie, czyli dokładnie tak, jak chciał tego japoński tuner. Większość elementów wykonano z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem szklanym lub włóknem węglowym. Uzupełnieniem jest nowy dyfuzor z czterema tytanowymi rurami wydechowymi.
Zobacz: Ekstremalnie niskie i szerokie Ferrari 458 Italia
Dodatkowo celem osiągnięcia jeszcze większego efektu wow, zastosowano pneumatyczne zawieszenie AirRex. To rozwiązanie pozwala opuścić pojazd maksymalnie do asfaltu jednym naciśnięciem przycisku i podnieść wóz, gdy dumnie eksponowane auto ma ruszyć z miejsca. Sześcioramienne felgi z ogromnym rantem zostały obute w szerokie opony mające dobrze komponować się z całością.