W tym wypadku nie chodziło o tuning mechaniczny. Nie wiadomo nic o modyfikacjach mechanicznych, a sam projekt został oparty o Porsche 911 Turbo. Do napędu tego auta służy benzynowy silnik typu boxer o pojemności 3.8 l i mocy 520 KM (383 kW). Pierwsze 100 km/h osiągane jest w 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 300 km/h. Jednak w przypadku Porsche 911 Stinger GTR Carbon Edition to nie o moc chodzi.
Czytaj: Marcin Gortat teraz wozi się Porsche Panamera GTS
Bowiem, nadwozie Porsche 911 Stinger GTR Carbon Edition jest wykonane w 90% z karbonu. Zmieniono niektóre elementy nadwozia jak maska, zderzaki, boczne progi, czy nowe tylne skrzydło. Tam gdzie seryjne elementy pozostały niezmienione, a była możliwość wymiany na włókno węglowe tam się ten materiał pojawił. Również modyfikacje wnętrza mogą przyprawić o ból głowy.
Wszędzie tam gdzie się dało, karbon również został zastosowany. Żeby zindywidualizować Porsche 911 Stinger GTR Carbon Edition zastosowano przeszycia oraz malowania niektórych detali na złoty kolor. Koszt modyfikacji? Cena zakupu Porsche 911 Turbo + 15 000 Euro ekstra. Kwota gotowego projektu przekracza zatem 300 000 Euro (ponad 1 250 000 zł).