Topowe modele serii 911 - 911 Turbo oraz 911 Turbo S – mają teraz o 15 kW (20 KM) mocniejsze silniki. Od premiery obie wersje będą dostępne w wersjach coupe i kabriolet. Porsche 911 Turbo jest napędzane podwójnie turbodoładowanym, 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3,8 litra, która osiąga teraz moc 540 KM. Przyrost mocy uzyskano tu dzięki modyfikacjom kanałów dolotowych głowicy, nowym dyszom wtryskiwaczy i wyższego ciśnienia paliwa. Model 911 Turbo S generuje z kolei 427 kW (580 KM) - to rezultat wprowadzenia większych turbosprężarek. W przypadku 911 Turbo S Coupé sprint od 0 do 100 km/h trwa jedynie 2,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h . To o 12 km/h więcej niż dotychczasowa wersja. 911 Turbo rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,0 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h o - 5 km/h wyższą od poprzednika. Według zapewnień producenta, w cyklu mieszanym coupe potrzebuje 9,1 l/100 km, a kabriolet - 9,3 l/100 km.
Zobacz również: Porsche Cayman GT4 i 911 GT3 RS na felgach Vossen
Nowości na liście wyposażenia to m.in. nowa kierownica GT o średnicy 360 mm, podobna do tej z modelu 918 Spyder. Standardowo wyposażono ją w przełącznik trybów jazdy (są cztery: Normal, Sport, Sport Plus i Individual). Po środku przełącznika trybów jazdy umieszczono przycisk Sport Response, który na maksymalnie 20 sekund aktywuje najlepszą możliwą reakcję silnika i skrzyni biegów. Funkcja ta przydaje się na przykład przy wyprzedzaniu. Wskaźnik w kształcie stopera na panelu zegarów informuje kierowcę, ile czasu upłynęło od wciśnięcia przycisku Sport Response. Można do niego sięgać z dowolną częstotliwością i w każdym z trybów jazdy. 911 Turbo S ma ceramiczne hamulce PCCB. Wśród nowych opcji 911 Turbo znajduje się radarowy system kontroli pasa ruchu oraz układ podnoszenia przedniej osi, który na życzenie o 40 mm zwiększa prześwit nad przednim spojlerem przy niewielkich prędkościach.
Zobacz również: Pierwsze Porsche Classic Centre otwarte w Holandii
Przy okazji zmian generacyjnych w kokpicie 911 Turbo debiutuje należący do wyposażenia seryjnego, nowo opracowany system multimedialny PCM z nawigacją internetową. Współpracuje on z ekranem dotykowym i dzięki standardowemu modułowi Connect Plus. Tak jak w poprzedniku, standardowa specyfikacja obejmuje nagłośnienie Bose; na życzenie dostępny jest system audio firmy Burmester. Na rynku Porsche 911 Turbo zadebiutuje pod koniec stycznia 2016 roku.