Do roli karetki pogotowia wybrano model Cayenne S E-Hybrid. Jest to pierwsze w segmencie SUV-ów auto hybrydowe typu plug-in, czyli z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Wyposażono go w litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 10,9 kWh, który w trybie elektrycznym zapewnia zasięg od 18 do 36 km, zależnie od stylu jazdy i topografii drogi. Akumulator można ładować z gniazdka elektrycznego lub podczas jazdy.
Zobacz: Porsche Panamera Edition Gran Turismo: więcej seryjnego luksusu
Moc silnika elektrycznego generuje 95 KM. Jednostka spalinowa to doładowany mechanicznie motor 3.0 V6 (333 KM), który wspólnie z silnikiem elektrycznym daje łączną siłę 416 KM i 590 Nm. Zestaw ten pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 5,9 s, a prędkość maksymalna to 243 km/h. W trybie elektrycznym prędkość auta została ograniczona do 125 km/h. Średnie zużycie paliwa to według producenta 3,4 l/100 km.
Polub SuperAuto24.pl na Facebooku
/źródło wideo: x-news/