Mansory niemal przy każdym swoim projekcie stawia na widowiskowość. Szybki SUV marki Porsche dostał sporo nowych elementów podkreślających jego nietypowość. Karoseria utrzymana w dwukolorowych barwach, otrzymała spoilery i elementy wykonane z karbonu, a to w konsekwencji poskutkowało dużo agresywniejszym wyglądem. Wnętrze niemal całkowicie zmieniono za sprawą zastosowania nowych poszyć deski i paneli oraz uszytej od podstaw skórzanej tapicerki.
Zobacz też: BMW M3 i BMW M4 z pakietem od G-Power
Spece od udoskonaleń mechanicznych znacznie podnieśli też moc używając specjalnego modułu Mansory Powerbox, który może być w każdej chwili podłączony do samochodu. Są dwa osobne pakiety dla Cayenne Turbo i Cayenne Turbo S. W wersji Turbo fabrycznie pod maską montowany jest 4.8-litrowy silnik benzynowy V8 biturbo o mocy 520 KM 750 Nm. To pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 s oraz pojechać maksymalnie 279 km/h. Elektroniczna skrzynka Mansory podnosi siłę do 570 KM i 830 Nm, co sprawia, że "setka" jest osiągana w 4.1 sekundy.
W Porsche Cayenne Turbo S siła jest jeszcze bardziej podniesiona. Z 4.8-litrowego silnika V8 biturbo (570 KM oraz 800 Nm) wydobyto 620 KM i 870 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Duży SUV nie przyspiesza więc już do 100 km/h w 4,1 sekundy, ponieważ czas ten skrócił się do 3.8 s.