Porsche Macan od strony stylistycznej wyróżnia się teraz trójwymiarowym, diodowym pasem tylnych świateł. Technika LED standardowo jest również obecna w reflektorach głównych. Wysokiej jakości układ oświetlenia z trójwymiarowymi modułami może być opcjonalnie wyposażony w system Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS) adaptacyjnie sterujący wiązką światła. Pas przedni został przestylizowany, podobnie jak tył samochodu. Do palety dołączyły nowe kolory nadwozia, takie jak: "Miami Blue", "Mamba Green Metallic", "Dolomite Silver Metallic" i "Crayon". Lakiery te w połączeniu z nowymi pakietami wykończenia wnętrza sprawiają, że Macan oferuje teraz jeszcze większy zakres indywidualizacji.
Lista głównych innowacji wnętrza obejmuje: 11-calowy ekran dotykowy nowego systemu Porsche Communication Management (PCM), przeprojektowane i przeniesione otwory wentylacyjne oraz sportową kierownicę GT znaną z modelu 911. Multimedia dają dostęp do nowych cyfrowych funkcji, takich jak inteligentne sterowanie głosowe czy nawigacja online. Wachlarz wyposażenia z zakresu komfortu poszerza asystent jazdy w korku, jonizator powietrza oraz podgrzewana przednia szyba.
Zwiększone bezpieczeństwo
Asystent jazdy w korku Traffic Jam Assist obejmuje adaptacyjny tempomat, zapewniający bardziej komfortowe i zrelaksowane prowadzenie przy prędkościach do 60 km/h. System ten nie tylko przyspiesza i hamuje w sposób częściowo zautomatyzowany, ale pomaga też w kierowaniu podczas jazdy w korku lub wolno poruszającym się strumieniu pojazdów.
Inżynierowie zoptymalizowali podwozie. Zestrojenie układu jezdnego zapewnia teraz większą neutralność prowadzenia przy zachowaniu stabilności i zwiększeniu komfortu. Macan otrzymał też nowe opony dla poprawy właściwości jezdnych
Ponad 350 tysięcy dostarczonych aut
Od 2014 r. Porsche Macan sprzedało się w ponad 350 tys. sztuk. Z wynikiem już ponad 100 tys. dostarczonych egzemplarzy model ten jest szczególnie popularny na rynku chińskim, gdzie właśnie zadebiutował w przeprojektowanym wcieleniu. Póki co Macan zaprezentowany w Szanghaju będzie oferowany wyłącznie w Państwie Środka. Oferta będzie rozszerzona o inne rynki i kolejne wersje w późniejszym czasie.