Porsche uzupełniło gamę modelu Panamera, wprowadzając odświeżoną wersję Turbo S i Turbo S Executive. Pod maską pracuje znany silnik V8 twin-turbo o pojemności 4.8 litra, którego moc zwiększono do 570 KM (doszło 20 KM w porównaniu do wcześniejszego modelu Turbo S). Maksymalny moment obrotowy 750 Nm jest uzyskiwany w zakresie od 2250 do 5000 obr./min., przy czym istnieje możliwość chwilowego zwiększenia tej wartości do 800 Nm. Wyższa wydajność jednostki to zasługa nowych turbosprężarek o usprawnionym przepływie powietrza. Przyspieszenie ze startu zatrzymanego do 100 km/h trwa 3,8 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 310 km/h.
Patrz też: Nowe Porsche 911 Turbo i Turbo S Cabriolet - ZDJĘCIA
Panamera Turbo S drugiej generacji stylistycznie wyróżnia się zmienionymi reflektorami z wbudowanymi diodami LED do jazdy dziennej, nowym przednim zderzakiem z większymi wlotami powietrza. Z tyłu wprowadzono większą szybę i nieco inny wysuwany spoiler, a także odświeżono zderzak z dyfuzorem i pas ze zmodernizowanymi lampami. Charakterystycznym elementem są też 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami w rozmiarze 285/40 R20 z przodu i 295/35 R20 z tyłu.
Nowością w gamie luksusowej Panamery jest wersja Turbo S Executive. Cechuje się ona przedłużonym o 150 mm rozstawie osi. Powiększona limuzyna dedykowana jest dla osób pragnących czerpać jeszcze większą przyjemność z podróżowania na tylnej kanapie. Całość jak przystało nba Porsche została luksusowo wykończona i dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Pierwsze samochody trafią do klientów już w styczniu 2014 roku. Panamera Turbo S kosztuje na polskim rynku 213 415 euro (około 890 000 zł), natomiast odmiana Executive to wydatek przynajmniej 233 507 euro (około 970 000 zł).