W gamie pojawią się cztery modele: Porsche 911 GTS Coupe, Porsche 911 GTS Cabrio, Porsche 911 4 GTS Coupe i Porsche 911 4 GTS Cabrio. Auta cechują się delikatnie zmienioną stylistyką w porównaniu do pozostałych modeli. Lekko poszerzono nadkola i zmodyfikowano rozstaw kół. Seryjnie 911 GTS stoi na 20-calowych felgach ze stopów lekkich w kolorze matowej czerni. W przedniej części znajdziemy przyciemniane klosze reflektorów biksenonowych a z tyłu czarne pasy przebiegające przez pokrywę silnika i czarne końcówki układu wydechowego.
Przeczytaj też: Rasowe Porsche Cayman GTS szaleje na torze kartingowym
Do napędu nowego Porsche 911 GTS służy silnik o mocy 430 KM. Dodatkowo pojawił się pakiet Sport Chrono oraz aktywny system tłumienia PASM, który obniżył prześwit samochodu o 10 mm. Pierwsze 100 km/h pojawia się w czasie 4 sekund w konfiguracji 911 GTS Coupe + PDK. Cabrio potrzebuje dodatkowych 0,2 sekundy. Prędkość maksymalna przekracza magiczne 300 km/h. Poprawa osiągów nie wiąże się ze zwiększonym zużyciem paliwa – to pozostało bez zmian. Pomyślano również o zainstalowaniu sportowego wydechu.
Wnętrze Porsche 911 GTS charakteryzuje się wykończeniem Alcantarą. Fotele są skórzane z siedziskiem i oparciem pokrytym Alcantarą. Ceny nowego Porsche 911 GTS w Niemczech zaczynają się od 117 549 Euro. Pierwsze auta trafią do salonów już w listopadzie.