Lifting BMW serii 5 przyjął się bardzo dobrze. Przemodelowanie przednich oraz tylnych zderzaków znacząco odświeżyło "piątkę", a nowe wzory świateł LED nadały jej jeszcze więcej sportowego charakteru. Wśród nowości w kabinie możemy wyróżnić takie rzeczy jak cyfrowe zegary, większy centralny ekran systemu multimedialnego, lekko zmieniona konsola środkowa i ciekawie podświetlone boczki drzwi.
Sprawdź: Ile kosztuje nowe BMW serii 4 Coupe? Polski CENNIK dwudrzwiowego modelu z ogromnymi nerkami
Poza nowinkami wizualnymi, nowe BMW serii 5 otrzymało również wiele nowych technologii i systemów bezpieczeństwa, takich jak: rozszerzony asystent parkowania z funkcją cofania po swoich śladach, inteligentny asystent głosowy, a także dostępny za dopłatą wideorejestrator zamontowany w lusterku wstecznym.
Gama silnikowa
Lifting serii 5 budził kontrowersje do ostatniej chwili. Nie chodziło oczywiście o desgin, ale o gamę silnikową. Fani marki obawiali się, że pod presją Unii Europejskiej i norm emisji spalin producent zrezygnuje z benzynowej jednostki V8 o pojemności 4,4-litra. Na szczęście wszystkie silniki wyszły z tego cało.
Zmiany w hybrydach
Paleta benzyniaków oraz diesli wciąż jest bardzo bogata, więc jest w czym wybierać. Jeżeli jednak celujemy w coś do bólu oszczędnego, warto zastanowić się hybrydą po liftingu, bowiem odmiana 530e została wzmocniona do 292 KM, a bateria ma zapewniać większy zasięg. Według obietnic producenta sedan przejedzie na pełnym ładowaniu 67 km, a Touring ma mieć zasięg 58 km. Akumulatory zostały umieszczone pod tylną kanapą, by nie ograniczań przestrzeni w bagażniku.
Wkrótce w salonach
Do salonów sprzedaży najnowsze BMW serii 5 Limuzyna oraz Touring trafi w drugiej połowie roku - najprawdopodobniej w lipcu br. Jak możecie zauważyć w przygotowanych niżej cennikach, względem modelu przed liftingiem, wiele wariantów zauważalnie potniało, a inne nieznacznie podrożały. Sprawdź, ile kosztuje BMW serii 5 po liftingu:
BMW serii 5 Limuzyna - polski cennik
Benzyna | Przed liftingiem (2019) | Po liftingu (2020) |
---|---|---|
520i | 216 800 zł | 210 900 zł |
530i | 233 500 zł | 230 000 zł |
530i xDrive | 245 500 zł | 242 00 zł |
540i | 294 200 zł | 281 700 zł |
540i xDrive | 306 400 zł | 293 700 zł |
M550i xDrive | 435 600 zł | 435 600 zł |
M5 | 563 700 zł | 579 000 zł |
Diesel | 2019 | 2020 |
518d | 198 100 zł | 197 900 zł |
520d | 224 000 zł | 218 900 zł |
520d xDrive | 235 100 zł | 230 900 zł |
530d | 290 800 zł | 279 000 zł |
530d xDrive | 303 000 zł | 291 000 zł |
540d xDrive | 319 300 zł | 304 700 zł |
M550d xDrive | 433 000 zł | - |
Hybrydy Plug-in | 2019 | 2020 |
530e | 241 300 zł | 240 600 zł |
530e xDrive | 252 000 zł | 252 600 zł |
BMW serii 5 Touring- polski cennik
Benzyna | Przed liftingiem (2019) | Po liftingu (2020) |
---|---|---|
520i | 228 400 zł | 222 900 zł |
530i | 245 000 zł | 242 000 zł |
530i xDrive | 257 100 zł | 254 000 zł |
540i xDrive | 319 700 zł | 305 700 zł |
Diesel | 2019 | 2020 |
518d | 209 600 zł | 209 900 zł |
520d | 235 500 zł | 230 900 zł |
520d xDrive | 246 600 zł | 242 900 zł |
530d | 304 100 zł | 291 000 zł |
530d xDrive | 316 300 zł | 303 000 zł |
540d xDrive | 332 600 zł | 316 700 zł |
M550d xDrive | 446 300 zł | - |