Plan "Push to Pass" dostrzega zmianę oczekiwań klientów. Ma zapewnić Grupie odpowiedni potencjał dzięki wykorzystaniu dynamiki wzrostu wydajności i doskonałości działania oraz elastyczności. Dzięki przemyślanym inwestycjom w badania i rozwój oraz rygorystycznej kontroli kosztów produkcji i kosztów stałych, plan ten pozwoli na poprawę wyników Grupy PSA.
.
Cele planu "Push to Pass":
1. Ofensywa produktowa obejmująca 26 modeli samochodów osobowych i 8 dostawczych, w tym 1 jednotonowy pick-up, która zakłada wprowadzanie jednego nowego samochodu rocznie w każdym regionie i dla każdej z marek Grupy.
2. Ambitna strategia rozwoju odpowiednich technologii, m.in. 7 samochodów hybrydowych z możliwością ładowania i 4 samochody elektryczne, a także wdrożenie programu samochodów autonomicznych i connected cars.
Zobacz: Koncern PSA Peugeot Citroen zmienia nazwę na PSA Groupe
3. Uzyskanie bieżącej marży operacyjnej w średniej wysokości 4 proc. w przypadku pionu samochodowego w okresie 2016–2018 oraz docelowo 6 proc. w 2021 r.;
4. Wzrost obrotów Grupy o 10 proc. w okresie od 2018 r. w stosunku do 2015 r. oraz dodatkowo o 15 proc. do 2021 r.
W tym celu Grupa zmieni swój model ekonomiczny, aby wygenerować większą wartość w oparciu o lepsze wykorzystanie obecnej bazy klientów oraz jej poszerzenie dzięki kanałom cyfrowym i ofercie posprzedażnej obejmującej samochody różnych marek, leasing, samochody używane, usługi zapewniające mobilność oraz usługi zarządzania flotą. Starannie przemyślane inwestycje typu venture capital pozwolą zwiększyć portfel oferowanych rozwiązań w zakresie mobilności