Porsche Cayman GT4 jest bardzo szybkim samochodem. Dowodzi temu czas, jaki został uzyskany na Północnej Pętli toru Nurburgring - 7 min. 40 sek. Wszystko w jeszcze bardziej usportowionym opakowaniu, które mocno odchudzono - nie ma m.in. układu klimatyzacji. Już w pierwszym momencie, w oczy rzuca się masywne tylne skrzydło. Dodatkowo zainstalowano ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy, w pełni kubełkowe fotele oraz m.in. pakiet SportChrono z wyjątkową aplikacją Track Precision. Obniżono również o 30 mm zawieszenie.
Zobacz: Porsche Cayman GT4: ekstremalna propozycja na podzespołach 911 GT3
Porsche Cayman GT4 napędzane jest 6-cylindrowym boxerem o pojemności 3.8 l. Generuje on 385 KM (283 kW). Moc przenoszona jest na koła przy pomocy 6-biegowej przekładni manualnej. Pierwsze 100 km/h osiągane jest w czasie 4,4 sekundy, a przyspieszanie skończy się przy 295 km/h. Dla formalności podamy, że średnie zużycie paliwa, określane jest na poziomie 10,3 l/100 km.
Porsche Cayman GT4 jest już dostępne w salonach - cany startują od 428 000 zł. Pierwsze auta, trafią do klientów w maju.