Porsche podkreśla, że świetny wynik to efekt nie tylko okienka podatkowego w pierwszym kwartale br., ale również wprowadzenia zupełnie nowego modelu Macan i odświeżonej Panamery. Najnowszy SUV niemieckiej marki znalazł w badanym okresie 68 nabywców. Jeszcze lepiej sprzedawało się Cayenne, których zarejestrowano aż 192 (wzrost o 47,7 proc.). Dobrym wynikiem może pochwalić się również Panamera, z liczbą 70 sprzedanych egzemplarzy.
Przeczytaj też: Marcin Gortat jeździ w Polsce limuzyną Porsche Panamera S E-Hybrid - ZDJĘCIA
Tak dobre wyniki spowodowały wzrost udziału Porsche w polskim rynku samochodów premium do 2,43 proc. z dotychczasowych 1,84 proc. Warto wspomnieć, że niemiecka marka niedawno wprowadziła sztywne cenniki w złotówkach, dzięki czemu ceny nowych Porsche nie ulegają wpływowni wahań kursu euro.