Niewielkie SUV-y oparte na konstrukcjach aut klasy B, zdobywają w Europie coraz większą popularność. Pojazdy te kierowane do osób poszukujących oryginalnych "czterech kółek", cechują się większą uniwersalnością za sprawą podwyższonego nadwozia, a przy tym ciekawie wyglądają. Taki właśnie przyjazny w użytkowaniu i świetnie nadający się do miasta ma być Renault Captur.
Atrakcyjny design crossovera opiera się na łagodnych, płynnych kształtach nadwozia. Projekt karoserii został zainspirowany samochodem koncepcyjnym, po którym oficjalna produkcyjna wersja Captura odziedziczyła nazwę. Kształt małego SUV-a oparto na wysuniętej do przodu, pochylonej przedniej szybie, kompaktowych wymiarach i zwiększonym prześwicie. Uzupełnieniem lifestylowego charakteru są duże koła i osłony dolnych partii nadwozia.
>>> Nowe Renault Clio Grandtour: CENA w POLSCE od 43 950 zł <<<
Wysokiej klasy barwny kokpit Captura ma umilać jazdę i sprzyjać wypoczynkowi. Wrażenie to dodatkowo wzmacniają możliwości personalizacji obejmujące liczne strefy wnętrza, opcje kolorystyczne i wzory. Miejsce kierowcy zostało wysoko umieszczone jak w pojeździe typu van. Model w standardzie posiada m.in.: system wspomagania ruszania pod górę, światła do jazdy dziennej LED, lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, 4 poduszki powietrzne, czy system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX. W wyższych modelach będzie można znaleźć: klimatyzację, kartę Renault zamiast kluczyka, wbudowany w konsolę multimedialny system Renault R-Link z ekranem dotykowym 7", nawigacją z dostępem do internetu, kamerę cofania, czujniki parkowania, czy system audio z 6 głośnikami, technologią Bluetooth, z funkcją audio-streamingu oraz system nagłośnienia 3D Sound by Arkamys zapewniający wysoką jakość dźwięku.
SILNIKI
Pod maską lokację mogą znaleźć silniki benzynowe i wysokoprężne. W Dieslach dCi o pojemności 1.5 litra o mocy 90 KM zastosowano najnowsze technologie Renault przyczyniające się do małego zużycia paliwa i niskiej emisji CO2. Motory benzynowe oparto na układach 0.9 90 KM oraz 1.2 TCe 120 KM. Napęd na koła przednie przekazuje standardowo manualna 5-biegowa skrzynia, a w modelu 1.2 TCe zastosowano automatyczną przekładnię 6-biegową EDC. Firma zapowiada doskonałe właściwości dynamiczne i jezdne, a także wyjątkową zwrotność crossovera. Produkcja odbywa się w zakładach Renault w Valladolid w Hiszpanii.
CENA w POLSCE
silnik / wersja | LIFE | ZEN | INTENS |
0.9 90 KM manualna-5 | 53 900 zł | 58 900 zł | 63 900 zł |
1.2 TCe 120 KM automatyczna-6 EDC | - | 67 400 zł | 72 400 zł |
1.5 dCi 90 KM manualna-5 | 61 650 zł | 66 650 zł | 71 650 zł |
.