Renault wprowadza do oferty zelektryfikowane wersje dwóch modeli. W salonach już wkrótce będą dostępne Renault Clio i Renault Captur E-Tech. Choć oba te auta są hybrydowe, tylko crossover jest hybrydą typu plug-in, którą można ładować z gniazdka. Clio E-Tech to "zwykła" hybryda. W obu przypadkach, pod maską zobaczymy wolnossący motor benzynowy 1.6 i silnik elektryczny.
Sprawdź: Debiutują nowe hybrydy - Renault Clio i Renault Captur E-Tech zaprezentowane - GALERIA
Nowoczesne rozwiązania rzadko idą w parze z niską ceną i w tym przypadku również nie ma co liczyć na atrakcyjne kwoty w cenniku. Oczywiście, jeśli porównujemy je z innymi dostępnymi na rynku hybrydami, sprawa wygląda nieco inaczej. Renault Captur E-Tech to obecnie najtańsza hybryda plug-in na rynku. Cena - 120 900 zł, ale uwaga! Jest ona określona jako "promocyjna", co oznacza, że pewnie za jakiś czas wzrośnie ona do 129 400 zł, które widnieje w cenniku. Ta kwota dotyczy wersji Intens, bo tylko w takiej możemy zamówić hybrydę.
Clio E-Tech - cena miejskiego modelu zaczyna się od 79 900 zł w promocji. Cennikowo, bez uwzględniania rabatu lądujemy z kwotą 88 400 zł w wersji wyposażenia Zen, która ma większość niezbędnych w miejskim aucie udogodnień. Za Clio E-Tech w wersji Intens musimy zapłacić 92 900 zł, a topowy RS Line to minimum 97 900 zł .
Czy ceny hybrydowych Renault są wysokie? To zweryfikuje rynek. W praktyce, trudno o tańsze alternatywy. Wygląda na to, że Ci, którzy szukają hybryd w przystępnych cenach mogą od teraz odwiedzać salony nie tylko Kii, ale i Renault.