To już druga akcja serwisowa związana z tymi elementami. Sprawa dotyczy aut wyprodukowanych od 5 marca 2013 do 2 kwietnia 2015 w tureckiej fabryce i od 15 kwietnia do 24 sierpnia 2014 w zakładach we Francji. Problem tkwi w osłonie nadkola przedniego, którego krawędź może doprowadzić do przetarcia elastycznego przewodu hamulcowego. W konsekwencji grozi to nawet zmniejszeniem skuteczności hamulców.
Kliknij: Renault Clio IV ma problem z hamulcami: ponad 6500 aut wezwanych do serwisu
W przypadku pierwszej akcji do serwisów wezwanych zostało prawie 7 tysięcy aut. Teraz sprawa dotyczy dodatkowych 4 227 egzemplarzy Renault Clio IV. Właściciele wszystkich aut, zostaną poinformowani listownie i zaproszeni do Autoryzowanych Stacji Obsługi na kontrolę i ewentualną naprawę wadliwych elementów. Poniżej przedstawiamy listę numerów VIN, aut objętych akcją serwisową.