Ogromne, nadmuchane błotniki, potężne hamulce i spore felgi. Tym na pierwszy rzut oka wyróżnia się Renault Megane RS. Choć wlotów powietrza jakby przybyło, auto zachowało swój przyjemny dla oka design. Nie ma tutaj ogromnych spoilerów czy innych krzykliwych rozwiązań. Z jednej strony to duża strata, z drugiej jednak dla takich klientów jest Honda Civic Type R.
Zobacz też: Renault Captur po liftingu w polskim CENNIKU
To właśnie z Hondą Civic Type R ma konkurować Megane RS. Nie wiemy jeszcze co znajdzie się pod maską, lecz jednostka na pewno będzie miała około 300 koni mechanicznych. Czy Francuzi zdecydują się na wykorzystanie motoru z nowego Alpine 110 (1.8 litra) czy też wprowadzą do oferty dwulitrową benzynę? Tego dowiemy się podczas oficjalnej premiery we wrześniu na salonie samochodowym we Frankfurcie.
Choć Megane RS oferowane będzie tylko w nadwoziu pięciodrzwiowym, producent pozwoli wybrać rodzaj skrzyni – dla purystów będzie to sześciostopniowy manual, inni mogą zdecydować się na dwusprzęgłową przekładnię EDC.