Ruszyła samochodów Renault za pomocą aplikacji dostępnej na Facebooku. W Polsce na fanów czeka 11 aut Renault Clio w serii limitowanej Fans Edition, które zarezerwować będzie można jedynie poprzez aplikację dostępną na stronie na na profilu www.facebook.com/RenaultPL. Proponowany model Clio w wersji 3-drzwiowej, z silnikiem 1.2 16V 75 KM i bogatym wyposażeniem, dostępny jest w cenie 42 900 zł.
Przeczytaj koniecznie: Nowe BMW serii 3 wkracza do akcji. VIDEO
Seria limitowana Fans Edition będzie sprzedawana na profilu Renault Polska na Facebooku. Chętni będą mogli złożyć zamówienie na auto za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji.. W ciągu 72 godzin od momentu złożenia rezerwacji z zamawiającym skontaktuje się koncesjoner Renault w celu zawarcia umowy. Nietypowa sprzedaż ruszyła 14 października i jest zaplanowana na trzy tygodnie.
Patrz także: Auta elektryczne pojadą bus pasem specjalnie oznakowane
Renault Clio to od lat najpopularniejszy samochód marki w Polsce. Oferowany na Facebooku model Renault Clio to wersja 3-drzwiowa z silnikiem 1.2 16V 75 z bogatym wyposażeniem. Clio Fans Edition wyróżnia się niebieskim lakierem metalizowanym „Niebieski Extreme”. Auto wyposażone jest m.in. w: Radioodtwarzacz CD MP3 z Bluetooth, Złącze wielofunkcyjne Audio Connection Box (z USB, AUX), System nawigacji Carminat TomTom, Klimatyzację regulowaną manualnie, Skórzaną kierownicę z regulacją wysokości oraz fotel kierowcy z regulacją wysokości.
>>> Renault Clio 2006 r. – cena od 13 tys. zł
Ponadto w Clio Fans Editions znalazły się: 4 poduszki powietrzne, światła przeciwmgłowe, pakiet Look zawierający: szyby boczne tylne i tylna dodatkowo przyciemniane, 15 calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, dodatkowe światła doświetlające zakręty FBL, przednie szyby regulowane elektrycznie oraz elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej.