Zdaniem producenta zmian jest co niemiara, jednak w rzeczywistości nie zmieniło się tak wiele. Na pierwszy rzut oka można dostrzec przemodelowane zderzaki, nowy wzór tylnych lamp oraz inny grill. Warto także wspomnieć, że od teraz już w standardzie otrzymamy przednie reflektory w technologii LED (opcjonalnie LED Matrix). Szyku dodadzą także dynamiczne kierunkowskazy oraz nieco więcej chromu. Lifting przyniósł ze sobą również cztery nowe kolory nadwozia oraz nowy wzór felg.
Sprawdź: TEST, OPINIA - Renault Talisman Grandtour 1.7 Blue dCi 150 KM 6MT: rozsądne kombi z nowym dieslem
Znacznie ciekawszych zmian można się dopatrzyć w kabinie. Zmodernizowany Talisman otrzymał w pełni cyfrowe zegary o przekątnej 10,2-cala oraz najnowszy ekran systemu multimedialnego Easy Link o przekątnej 9,3-cala, który jest w pełni kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto. Na pokładzie pojawiły się też większe miejsca na napoje, ładowarka indukcyjna, a także bezramkowe lusterko wsteczne. Nieznacznie zmienił się również projekt deski rozdzielczej, przybyło nastrojowego oświetlenia oraz drewniane dekory.
Pod maską bazowej wersji odświeżonego Talismana znajdzie się turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,3-litra, generująca 160 KM i 270 Nm momentu obrotowego. W ofercie pojawi się również mocniejsza jednostka o pojemności 1,8-litra, czyli ta sama, którą znamy z modelu Megane R.S czy Alpine A110. W tym przypadku będzie ona jednak generować 225 KM i 300 Nm momentu obrotowego. Zarówno jedna, jak i druga, będą współpracować z 7-stopniowym automatem.
Przeczytaj także: Czas na lifting Renault Megane! Francuski hatchback powraca z napędem hybrydowym - GALERIA
To jednak nie wszystko, ponieważ na liście dostępnych jednostek pojawi się także 4-cylindrowy diesel o pojemności 1,7-litra, generujący moc 120 lub 150 KM, a także 2-litrowy motor wysokoprężny o mocy 160 lub 200 KM. Mniejsza jednostka będzie współpracować z 6-biegowym manualem, natomiast większa z automatyczną skrzynią EDC. Warto dodać, że nowe Renault Talisman we wszystkich wariantach będzie dostępne z systemem czterech skrętnych kół (4Control). Więcej szczegółów o nowym modelu poznamy na tegorocznym Salonie Samochdowym w Genewie, który wystartuje już na początku marca. Jak podaje producent, odświeżony Talisman pojawi się na europejskich drogach już w czerwcu tego roku.