Audi z utytułowaną drużyną z Bawarii współpracuje nieprzerwanie od 2002 roku, a od 2011 roku jest strategicznym partnerem i pozostanie nim do 2029 roku. To oznacza, że trener oraz zawodnicy w ramach współpracy na treningi piłkarskie przyjeżdżają samochodami z logo czterech pierścieni i regularnie odwiedzają imprezy organizowane przez firmę Audi.
Testowaliśmy: Z takim elektrycznym autem w Polsce można żyć. Audi e-tron 55 quattro - OPINIA, WIDEO
Dzięki partnerstwu z Audi, klub FC Bayern Monachium jest pierwszym międzynarodowym klubem piłkarskim, który teraz będzie wykorzystywał do jazdy auta zużywające wyłącznie energię elektryczną. Zawodnicy zwycięzcy Ligi Mistrzów otrzymali w Monachium modele Audi e-tron, które sportowcy będą mogli ładować po przyjeździe na treningi, korzystając z infrastruktury ładowarek zbudowanej przy stadionie Bayernu.
Trener Hansi Flick wraz z kapitanem drużyny Manuelem Neuerem i najlepszym strzelcem Robertem Lewandowskim oraz pozostałymi gwiazdami drużyny, po odbiorze samochodów w kompleksie treningowym Audi na lotnisku w Monachium, zapoznali się cyfrowymi funkcjami aut i rozpoczęli jazdy zapoznawcze. Cena elektrycznego Audi e-tron w Polsce rozpoczyna się od 308 400 zł.
GALERIA - tak wygląda Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron to SUV klasy wyższej, który charakteryzuje się sportowym charakterem i doskonałymi walorami użytkowymi. Dwa silniki elektryczne oraz napęd na cztery koła zapewniają znakomite osiągi i wszechstronność. Pojazd bez emisji zanieczyszczeń, za sprawą mocy systemowej 406 koni mechanicznych i 664 Nm, pozwala przyspieszyć 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy. Prędkość maksymalna, to ograniczone elektronicznie 200 km/h. Wysokonapięciowy akumulator o dużej pojemności zapewnia zasięg ponad 400 km (wg WLTP). Produkcja samochodu w zakładach w Brukseli jest neutralna pod względem emisji CO2.
WIDEO - takie jest Audi e-tron Sportback
Dowiedz się: Audi e-tron S imponuje osiągami
Modelem e-tron koncern Audi dostosowuje elektromobilność do długich tras – także dzięki mocy ładowania, wyróżniającej ten model wśród konkurentów. Audi e-tron to nie tylko pierwszy seryjnie produkowany samochód, który dzięki stacjom szybkiego ładowania można naładować z maksymalną mocą 150 kW. Jego wysoka moc ładowania przez większość cyklu ładowania ustanawia nowe standardy i skraca czas postoju. Dopracowane w najmniejszym szczególe zarządzanie temperaturą akumulatora zapewnia wysoką wydajność procesu zarówno przy niskich, jak i wysokich temperaturach otoczenia.