Audi A6 Avant Ultra
Zmiany w wyglądzie są kosmetyczne. Dużo większe zaszły pod płaszczykiem karoserii. Pod maską Audi A6 Avant TDI Ultra, pracuje 2-litrowa jednostka TDI o mocy 150 KM. Według producenta średnie spalanie ma oscylować na poziomie 4,2 l/100 km oleju napędowego. Za przeniesienie napędu odpowiadać ma nowa generacja skrzyni S-tronic, która zastąpi przestarzałą przekładnię Multitronic.
Audi S6
W przypadku Audi S6 zmian również niewiele. Pojawiły się nowe światła przednie LED Matrix, które zapewnią świetne warunki oświetleniowe. Lekką modyfikację przeszła również jednostka napędowa Audi S6. 4.0 TFSi V8 BiTurbo pozostało bez zmian, ale moc generowana to teraz 450 KM (przy wcześniejszych 420 KM). Sprint do "setki" trwa zaledwie 4,4 sekundy, a średnie spalanie na poziomie 9,2 l/100 km ma być osiągane dzięki systemowi COD, który przy spokojnej jeździe odłącza 4 z 8 cylindrów.
Audi RS6 Avant
Audi RS6 Avant przeszło najmniej zmian. Topowa odmiana również otrzyma nowe światła przednie LED Matrix. Bez modyfikacji pozostał silnik. 4-litrowa jednostka TFSi V8 z dwoma turbosprężarkami nadal generuje aż 560 KM, co katapultuje samochód do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy.
Zobacz też: TEST Audi RS6 Avant pierwszej i trzeciej generacji: ewolucja piekielnego kombi
Prędkość maksymalna samochodu na życzenie klienta może być podniesiona do 305 km/h, a za przeniesienie napędu odpowiada 8-biegowa skrzynia automatyczna tiptronic wraz z napędem na cztery koła quattro.