W okresie od maja 2009 do maja 2010 sprzedanych zostało 100 tys. sztuk camaro. Tym samym wyprzedził on swojego największego rywala o 20 tys. sztuk i opanował 45 proc. amerykańskiego rynku samochodów sportowych i wciąż przyciąga nowych klientów do salonów Chevroleta zarówno w USA, jak i w innych krajach. Oczekuje się, że wyniki sprzedaży camaro poza USA znacznie wzrosną, ponieważ Chevrolet zwiększa produkcję na cele eksportowe z przeznaczeniem na swoje największe rynki, m.in. do Brazylii, Chin, Rosji i Korei Południowej. Do europejskiej sieci salonów Che vroleta modele Camaro coupe i kabriolet trafią wiosną przyszłego roku. Camaro w USA kosztuje (w przeliczeniu na złotówki) od ok. 75 do ok, 112 tysięcy.
Rozchwytywany Camaro
2010-06-15
4:00
W ciągu pierwszego pełnego roku chevrolet camaro był najczęściej kupowanym samochodem sportowym w Stanach Zjednoczonych.