Nowy Citroen C3 Aircoss po liftingu zmienił swój styl na rzecz bardziej zdecydowanego i dojrzałego charakteru połączonego z bogatszym wyposażeniem. W ramach modernizacji podniesiony mieszczuch otrzymał nowy pas przedni, nowe reflektory LED oraz nowe nakładki w dolnej części zderzaka w kolorze srebrnym (od poziomu wyposażenia Feel Pack). W kabinie natomiast pojawiły się fotele Advenced Comfort, większy ekran systemu multimedialnego o przekątnej 9", wyświetlacz head-up oraz kamera cofania z funkcją Top Rear Vision.
Sprawdź: Dzień w szkolnej ławce. Citroen C3 Shine 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 - TEST, OPINIA
Można zaszaleć!
Jak na miejskie auto przystało, odświeżony C3 Aircross oferuje szeroki wachlarz możliwości personalizacji. W konfiguratorze dostępnych jest 70 kombinacji wystroju wnętrza, 7 kolorów lakieru (w tym 3 nowe), 4 pakiety kolorystyczne, w tym dwa nowe obejmujące nowe wykończenia w tylnej, bocznej części nadwozia oraz 2 kontrastujące z nadwoziem kolory dachu. Samochód można wyposażyć także w nowe felgi z lekkiego stopu w rozmiarze 16” i 17”. Jeśli chodzi o wystrój kabiny, oferowane są 4 zróżnicowane i harmonijnie dobrane kolorystyki wnętrza (w tym 3 nowe).
Wygodnie i bezpiecznie
Citroen C3 Aircross po liftingu dysponuje całą masą rozwiązań, które zapewniają jeszcze pełniejsze bezpieczeństwo i wygodę za kierownicą. Na pokładzie znalazło się 12 intuicyjnych systemów wspomagających w prowadzeniu, takich jak kolorowy ekran projekcyjny czy system Grip Control z funkcją Hill Assist Descent (jako opcja od wersji Feel) oraz 5 technologii komunikacyjnych z nowym, 9-calowym ekranem dotykowym połączonym ze skomunikowaną nawigacją Citroën Connect Nav, która występuje w standardzie od wersji Shine.
Gama silnikowa i wyposażenie
Nowy Citroen C3 Aircross dysponuje gamą sprawnych i mocnych silników benzynowych PureTech i wysokoprężnych BlueHDi najnowszej generacji, spełniających normę Euro 6d. Moc jednostek benzynowych o pojemności 1,2-litra waha się od 110 do 130 KM. Słabszy motor domyślnie występuje z 6-biegową skrzynią manualną, natomiast ten mocniejszy już w standardzie posiada 6-biegową przekładnie automatyczną. W kwestii silników diesla jest podobnie. Słabsza jednostka 1.5 BlueHDi o mocy 110 KM jest w standardzie połączona z 6-biegową skrzynią ręczną, a mocniejsza o mocy 120 KM z 6-biegowym automatem.
Wersja | Feel | Feel Pack | Shine | Shine Pack |
---|---|---|---|---|
Puretech 110 S&S MT6 | 70 850 zł | 75 900 zł | 81 200 zł | 88 700 zł |
PureTech 130 S&S EAT6 | - | - | 88 950 zł | 96 450 zł |
BlueHDi 110 S&S MT6 | 80 850 zł | 85 900 zł | 91 200 zł | - |
BlueHDi 120 S&S EAT6 | - | 95 050 zł | 100 350 zł | 107 850 zł |
Feel - wspomaganie ruszania pod górę, regulator-ogranicznik prędkości, dzielona tylna kanapa w proporcji 2/3 – 1/3, Pakiet Safety (obejmujący funkcję rozpoznawania znaków ograniczających prędkość i podawania zalecanej prędkości), reflektory i dzienne światła LED oraz kołpaki 3D 16” oraz wyższy komfort jazdy z Citroën Connect Radio i klimatyzacją.
Feel Pack - silniej zaakcentowany styl z relingami dachowymi lakierowanymi na wysoki połysk w kolorze czarnym i kontrastującymi nakładkami ozdobnymi na zderzakach, Mirror Screen, reflektory przeciwmgielne LED z funkcją doświetlania zakrętów
Shine - 16" felgi, Active Safety Brake, Citroën Connect Nav na nowym tablecie dotykowym 9”, Citroën Connect Box, automatyczna klimatyzacja.
Shine Pack - Pakiet kolorystyczny Polar White, dwubarwny dach Noir Perla Nera, tapicerka z elementami skóry syntetycznej,17-calowe felgi z lekkiego stopu oraz zwiększony komfort w kabinie z fotelami Citroën Advanced Comfort, przesuwna tylna kanapa i funkcja składania przedniego fotela pasażera w stolik, otwieranie drzwi i uruchamianie silnika bez użycia klucza, czy też kamera cofania z funkcją Top Rear Vision.