Wprowadzany Seat Tarraco wyposażony jest w 4-cylindrowy silnik benzynowy EcoTSI o pojemności 1.5-litra, który generuje moc 150 KM i 250 Nm. Taka jednostka figurowała już w ofercie producenta, jednak do tej pory była dostępna jedynie z manualną przekładnią. Od 2020 roku Seat Tarraco z tym silnikiem będzie również wspierany 7-biegową automatyczną skrzynią DSG, co pozwoli na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 9,5 sekundy. Prędkość maksymalna wyniesie natomiast 198 km/h.
Sprawdź: Duży hiszpański Volkswagen: Seat Tarraco Xcellence 2.0 TSI DSG7 4Drive - TEST, OPINIA
Przy okazji hiszpański producent chwali się także niską emisją spalin tego wariantu — która według testów WLTP wynosi od 160-181 g/km — oraz niższym katalogowym zużyciem paliwa - 7,1-8 l/ 100 km. Wariant z najmniejszym silnikiem i automatem będzie dostępny w dwóch wersjach wyposażenia, jakimi są Style i Xcellence. Producent komunikuje także, że w 2020 roku do oferty dołączy hybrydowa jednostka napędowa oraz trzeci poziom wyposażenia o sportowym charakterze FR.
Seat Tarraco, tak jak inne modele producenta, został zaprojektowany w zakładach Seata w Martorell i jest produkowany w Wolfsburgu. Na tę chwilę w ofercie są dostępne dwie jednostki benzynowe i jeden silnik diesla.
Zobacz: Nadchodzi Seat Tarraco FR PHEV! To hybryda połączona ze sportowym charakterem - GALERIA
Wśród benzynowych jednostek wyróżniamy 1.5 EcoTSI Start&Stop (150 KM) z napędem na przód, oraz 2.0 EcoTSI Start&Stop (190 KM) z napędem na wszystkie koła 4Drive. Na liście motorów wysokoprężnych znajduje się natomiast 2.0 TDI Start&Stop dostępna w trzech wariantach — z 6-biegową skrzynią manualną (150 KM), z 7-biegowym DSG i napędem 4Drive (150 KM) i najmocniejszą ze skrzynią DSG i napędem 4Drive (190 KM).