Nowa produkcja BMW jest kontynuacją udanej kampanii cyfrowej BMW M toczącej się wokół wirtualnego eldorado globalnej społeczności BMW M. Film „The Drop” po raz kolejny zabiera fanów gorącej motoryzacji do miasta „M Town”, gdzie od 2018 roku wszystko kręci się wokół najmocniejszej litery świata i zamiłowania do maksymalnych osiągów. Dyrektor Micky Sülzer, który już dwa lata temu był odpowiedzialny za kultowe filmy o wyjątkowym stylu życia w „M Town”, prezentuje szeroką gamę aktualnych modeli BMW M, w tym egzemplarzy w niezwykle efektownych lakierach, oraz historyczne modele BMW M, takie jak czerwone BMW E30 M3.
Sprawdź:
"M Town” to najbardziej udana kampania cyfrowa BMW M GmbH, głównie dlatego, że aktywnie wspiera i kształtuje ją społeczność BMW M na całym świecie. Ten entuzjazm i ta identyfikacja tworzą coś wyjątkowego, co sprawia, że BMW M jest tak niezwykłe. Dlatego z przyjemnością kontynuujemy ten sukces w kolejnym filmie i już teraz dajemy pewien wgląd w przyszłość.
- mówi Lothar Schupet, dyrektor ds. globalnej sprzedaży i marketingu BMW M.
Od 2018 roku „M Town” jest platformą komunikacji społecznej i cyfrowej fanów BMW M z całego świata, którzy na stronie bmw-m.com mogą rejestrować się jako mieszkańcy „M Town” i wyrabiać sobie cyfrowy „dokument tożsamości” – BMW M Pass. „M Town” to unikalna historia, oryginalne filmy online, liczne kreatywne produkty w sklepie BMW M Town Merchandising i wiele wydarzeń na całym świecie. Odwiedzający BMW Welt w Monachium mogą w zobaczyć „M Town” w realnym świecie – na specjalnej wystawie o powierzchni 180 m2.
Zobacz:
W nowym filmie „The Drop” wiodącą rolę odgrywają – podobnie jak we wcześniejszych filmach online – liczne pojazdy BMW M. Łącznie w „The Drop” pojawia się 18 różnych modeli z obecnej oferty BMW M GmbH. Paleta wyjątkowych samochodów High Performance sięga od BMW M2 CS, po BMW M8 Gran Coupé . Oprócz różnych ukrytych atrakcji w filmie pojawiają się również „goście specjalni”: unikatowe BMW M2 by FUTURA 2000 czy BMW M3 pickup z 2011 roku, które dowozi stację ładowania. Tym samym BMW M daje pewien wgląd w „elektryzującą” przyszłość i po raz pierwszy łączy w filmie „M Town” utopijną wizję z realną przyszłością. Już w 2021 roku pojawi się wariant Performance na bazie nowego BMW i4, jako pierwszy elektryczny model BMW M. Później pojawiać się będą kolejne – w tym całkowicie elektryczne samochody o wysokich osiągach.
Bohater filmu, w który zaangażowani byli również znani influencerzy sceny motoryzacyjnej, podróżuje czerwonym BMW E30 M3 z floty BMW M Heritage. Oprócz tego w filmie występują klasyki BMW M, takie jak BMW M3 GTS, BMW M3 CRT, BMW M4 GTS i BMW serii 1 M Coupé. Zgodnie z ideą społeczności, nowy film pokazuje nie tylko pojazdy z kolekcji BMW M, ale także „obywateli M Town”. Członkowie społeczności BMW M udostępnili własne samochody do filmu. Te wyjątkowe role zostały wcześniej rozlosowane online.