Mała Skoda spełnia wymogi unijnej homologacji N1. Za sprawą odpowiedniego przystosowania przestrzeni ładunkowej, właściciel może odliczyć 100 proc. podatku VAT od zakupu Citigo i środków wydanych na paliwo. Co ważne, przedsiębiorca nie ma konieczności prowadzić ewidencji pojazdu.
Przeczytaj też: Zmiana odliczeń VAT od aut "z kratką" już od 1 kwietnia. WSZYSTKO o nowym podatku VAT od auta firmowego
Samochód został pozbawiony tylnej kanapy, a w jej miejsce pojawiła się płaska podłoga. Przestrzeń bagażową oddzielono od przedziału pasażerskiego solidną przegrodą. Dużym plusem jest fakt, że pod podłogą kufra udało się znaleźć miejsce na koło zapasowe.
Ciężarowe Citigo jest dostępne z silnikiem 1.0 MPI w dwóch wariantach mocy: 60 KM i 75 KM. Według informacji producenta, średnie spalanie w obu przypadkach wynosi jedynie 4,5 l/100 km. Dodatkowym atutem jest możliwość założenia instalacji LPG dodatkowo obniżającej koszty eksploatacji. Wersja z homologacją ciężarową jest o 1500 zł droższa od standardowej odmiany.