Ten samochód niestety nie trafi na rajdowe trasy. Skoda Fabia R5 Combi choć została w pełni przystosowana do wyczynowej jazdy, jest jedynie pokazem możliwości Czechów.
Sprawdź: Wzmocniona Skoda Octavia RS230 w polskich salonach
Maszyna pomalowana w kolorach zielonym, białym i czarnym, została postawiona na lekkich 18-calowych obręczach i podobnie jak w rajdowym hatchbacku, karoseria została przybliżona do ziemi i przyprawiona masą spoilerów. Potężne zderzaki i szeroki wlot powietrza świadczą o bojowym charakterze. Szerokie błotniki, olbrzymi tylny zderzak oraz tył zakończony spoilerem dopełniają wrażenia drapieżności.
Pod maską Fabii R5 Combi zainstalowano benzynowy silnik turbo o pojemności 1.6 litra. Napęd przekazywany jest na cztery koła poprzez sekwencyjną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Mocna jednostka jest taka sama, jak w przemierzającej już rajdowe trasy Fabii R5. Hatchback ten jest następcą bardzo udanego rajdowego modelu Fabia Super 2000.