Znamy już polskie ceny Skody Karoq w najbardziej bojowej odmianie Scout. Ta wersja będzie dostępna wyłącznie z napędem na 4 koła, a w gamie jednostek napędowych przewidziano benzynowe, 150-konne 1.5 TSI i wysokoprężne 2.0 TDI o tej samej mocy. Diesel będzie dostępny zarówno ze skrzynią manualną jak i DSG. Benzyna - tylko w automacie.
Karoq Scout jest jedynie stylizowany na auto terenowe. Prześwit nie różni się od standardowej odmiany, a jedynymi zmianami są inaczej wykończone zderzaki i dwa nowe wzory felg przewidziane wyłącznie dla Scouta.
Najtaniej Scouta kupimy za 127 900 zł. Będzie to wersja z silnikiem 1.5 TSI i 7-stopniowym DSG. Co usprawiedliwia konieczność dopłacenia 14 150 zł względem bazowej wersji Ambition? Poza pakietem stylistycznym, Scout oferuje dużo lepsze wyposażenie. W standardzie znajdziemy m.in. kamerę cofania, przednie i tylne czujniki parkowania, pełny system bezkluczykowy i LED-owe światła przednie.
Standardem, który odrobinę wyróżnia Karoqa Scout jest standardowo montowany "pakiet na bezdroża", czyli pakiet osłon podwozia. Można go jednak dokupić w każdej innej wersji za jedyne 700 zł.
Tak kształtują się ceny nowej wersji Scout, w porównaniu z bazową odmianą Ambition:
wersja | Ambition | Scout |
1.5 TSI ACT 4x4 DSG | 113 750 zł | 127 900 zł |
2.0 TDI SCR 4x4 M-6 |
118 700 zł | 132 850 zł |
2.0 TDI SCR 4x4 DSG |
126 200 zł | 140 350 zł |