Skoda Yeti - Miejski. Ale z pazurem

2011-05-12 12:47

Yeti – niewielki SUV Skody, to auto dobrze radzące sobie zarówno w mieście, jak i podczas jazdy po bezdrożach. Podczas jazdy w terenie auto potrafi pokazać charakter. Stąd nowe hasło kampanii wizerunkowej modelu: Skoda Yeti – Miejski. Ale z pazurem.

Celem kampanii jest podkreślenie podwójnego charakteru SUV-a Škody. To samochód, który doskonale radzi sobie w miejskiej przestrzeni, ale także na pozamiejskich bezdrożach potrafi pokazać pazur. Rozpoczęła się ona w maju i potrwa do końca czerwca.

Przeczytaj koniecznie: Skoda Fabia II 1,2 HTP Junior hatchback, model 2011 - dane techniczne, spalanie, cena

Skoda Yeti zaliczana jest do klasy niższej średniej w grupie pojazdów terenowo-rekreacyjnych. Jako model koncepcyjny auto zostało zaprezentowane w Genewie w 2005 roku, zaś wersja produkcyjna zadebiutowała także podczas salonu samochodowego w Genewie w 2009 roku. Model zyskał na rynku sporą sympatię dzięki ciekawej stylizacji oraz konkurencyjnej w stosunku do innych crossoverów cenie.

Patrz także: "Jedziesz? Nie klikaj" – SMS-y mogą zabić

Ceny Skody Yeti w Polsce zaczynają się od 57 900 zł za wersję z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.2  TSI o mocy 105KM. W maju i w czerwcu 2011 r. potencjalni nabywcy mogą skorzystać z atrakcyjnych pakietów wyposażenia: stylistycznego Trendy dla wersji Ambition i Experience w cenie 800 zł, oraz funkcjonalnego Smart dla wersji Ambition – za 2600 zł i dla wersji Experience - 2800 zł.

Nasi Partnerzy polecają