Odważna stylistyka, którą zmodyfikował muzyk cechuje się poszerzonym i bardziej wyrazistym wyglądem. Poszerzone błotniki to tylko jeden z niewielu elementów zmienionych w Lexusie NX. Do wykończenia nadwozia użyto m.in. aluminium, kompozytów węglowo-winylowych czy matowo-perlistego lakieru. Całości dopełnia przyciemniany na czarno panoramiczny dach szklany.
Limitowany Lexus NX stoi na 22-calowych felgach ze stopów lekkich wykończonych połyskującym czarnym lakierem, który świetnie kontrastuje z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wewnątrz znajdziemy połączenie zmatowionego aluminium i miękkich materiałów.
Sprawdź też: Lexus NX: debiut nowego luksusowego crossovera
Największą innowacją, którą znajdziemy w środku jest opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Schowany w środkowej konsoli system, pozwala na bezprzewodowe doładowywanie smartfonów bez jakiejkolwiek ingerencji kabli. Za najwyższej klasy nagłośnienie wnętrza odpowiada 10-głośnikowy system audio Pioneer Surround Sound System, w skład którego wchodzą 16-centymetrowe głośniki w przednich i tylnych drzwiach i zestaw 6,5-centymetrowych głośników w desce rozdzielczej. Dodatkowo system kamer umożliwia rejestrowanie podczas jazdy panoramicznych obrazów. Dzięki systemowi Bluetooth można od razu wyświetlić je na ekranie smartfona.
Pod maską Lexusa NX F SPORT sygnowanego przez Will.I.Am’a drzemie nowa jednostka napędowa Lexusa. Turbodoładowany silnik benzynowy VVT-i z 2 l pojemności generuje 238 KM i 350 Nm momentu obrotowego dostępnego w przedziale 1650-4000 obr/min. Katapultuje to Lexusa NX do 100 km/h w czasie 7,1 sek.
Lexus NX wytwarzany jest w japońskich zakładach Lexus Miyata Plant w Kyushu.