Do napędu AMG A35 służy czterocylindrowy silnik 2.0 turbo o mocy 306 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Motor połączono z napędem czterech kół 4MATIC i 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią automatyczną. Konstrukcja wykorzystuje nową funkcją Slippery, zapewniającą odpowiednią trakcję na śliskiej nawierzchni. Auto legitymuje się wydajnością na poziomie samochodu sportowego o czym świadczy przyspieszenie od 0 do 100 km trwające 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Producent informuje o średnim zużyciu paliwa paliwa na poziomie 7,4-7,3 l/100 km oraz emisji CO2 169-167 g/km. Na targach Poznań Motor Show, gdzie można zobaczyć masę polskich premier (NASZA DUŻA GALERIA - KLIKNIJ), Mercedes-Benz wystawił żółty egzemplarz swojego szybkiego kompakta.
Na liście ulepszeń względem typowej Klasy A widnieje przeprojektowane, sztywniejsze zawieszenie i mocniejsze hamulce adekwatne do mocy (tarcze z przodu 350 mm, z tyłu 330 mm). System rozwiązań AMG Ride Control korzysta z lekkich aluminiowych elementów zmniejszających masę nieresorowaną. W opcji pojawia się zmieniający charakter auta system Adaptive Damping Control z trzema trybami pracy.
ZOBACZ: Seksowna galeria - hostessy Poznań Motor Show 2019
Z wydajnością układu napędowego świetnie współgra projekt nadwozia. Specyficzny design z daleka informuje, że ma się do czynienia z gorącym kompaktem. I wcale nie chodzi tylko o ekstrawagancki żółty kolor. Łatwo dostrzec zderzak przedni z dużymi wlotami powietrza, charakterystyczną atrapę sportowego grilla, pokaźny układ wydechowy rozstawiony po obu stronach zderzaka wypełnionego dyfuzorem oraz duże skrzydło nad klapą bagażnika. W nadkola trafią do wyboru 19- lub 20-calowe obręcze kół.
W nowocześnie zaprojektowanej kabinie można liczyć na sportową, spłaszczoną kierownicę AMG z wstawkami z alcantary oraz sportowy typ siedzeń ze zintegrowanymi zagłówkami. Opcjonalne można wybrać bardziej rozbudowaną wersję siedzeń kubełkowych z linii Performance. Ponadto tak samo jak w dobrze wyposażonej Klasie A, w modelu AMG A 35 znajdują się elektroniczne wyświetlacze wpasowane w deskę rozdzielczą oraz zaawansowany interfejs samochodu MBUX, wprowadzający użytkownika w epokę cyfrową. Z autem można się komunikować za pomocą głosu, wydawać rozmaite polecenia, a także dowolnie konfigurować wygląd danych prezentowanych na ekranach.
WIDEO - Mercedes-AMG A 35 na Poznań Motor Show 2019