Rodzina Fiatów 500 powiększa się w kraju nad Wisłą o kolejnego członka. Włoski producent wprowadził do sprzedaży bardziej użytkową odmianę swojego minivana. Rodzinny 500L Trekking, będący podwyższonym użytkowym autem typu MPV, na tle "zwykłego" 500L otrzymał rozbudowane wyposażenie standardowe. Wóz posiada m.in. "inteligentny" napęd na przednie koła w technologii Traction+, który wraz z oponami błotno-śniegowymi M+S ma za zadanie poprawiać własności trakcyjne na podłożach o niskiej przyczepności. Oznacza to, że autem można śmielej zapuścić się na nieutwardzone drogi. Traction+ naśladujący działanie elektromechanicznego dyferencjału samoblokującego, aktywowany jest przyciskiem na descez rozdzielczej i działa w zakresie prędkości jazdy do 30 km/h.
>>> Fiat 500L 1.4 16V - TEST minivana w stylu retro od SuperAuto24.pl <<<
Pod względem stylistycznym połączono miejski charakter z akcentami off-roadowymi. Rasowy wygląd zapewnia wspomniane wyższe postawienie nadwozia nad ziemią, mocnej zaznaczone zderzaki ze specjalnymi płytami osłonowymi, 17-calowe felgi o wzorze rombowym, satynowane klamki zewnętrzne drzwi oraz boczne listwy ochronne nadwozia ze stalowymi wstawkami. Mechanicznie pod maską 500L Trekking montowane są do wyboru dwa silniki benzynowe: 95-konny 1.4 16V oraz 105-konny 0.9 8V TwinAir Turbo. Fani układów wysokoprężnych mają do wyboru jednego z dwóch Diesli: 105-konnego 1.6 MultiJet II oraz 85-konnego 1.3 MultiJet (dostępny także ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Duologic).
WYPOSAŻENIE
Do standardowego wyposażenia modelu Trekking należą: klimatyzacja manualna, 6 poduszek powietrznych, ESP, ASR, Hill Holder, MSR, DST (system dynamicznej kontroli skrętu), ERM (system zapobiegający dachowaniu), ABS + EBD, system kontroli trakcji Traction+, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, elektrycznie sterowane szyby przednie oraz tylne, radioodtwarzacz CD/MP3 z systemem Uconnect oraz z 5-calowym ekranem dotykowym, kierownica skórzana ze sterowaniem radiem, tempomat, tylna kanapa przesuwana, składana i dzielona w proporcji 60/40 z systemem Fold & Tumble, fotel kierowcy z regulacją wysokości, fotel pasażera składany w stolik, światła przeciwmgielne, przyciemniane szyby boczne i tylna, podłokietnik na tylnej kanapie, system Smart Fuel oraz 17-calowe felgi ze stopów lekkich.
CENA w POLSCE
silnik | cena |
1.4 16V 95 KM | 63 490 zł |
0.9 8V TwinAir Turbo | 65 490 zł |
1.3 MultiJet II 85 KM |
67 990 zł |
1.3 MultiJet II 85 KM z Dualogic | 71 990 zł |
1.6 MultiJet II 105 KM | 73 990 zł |
.