Subaru BRZ wjechało na światowe rynki w 2012 roku. Pojazd powstał we współpracy dwóch japońskich producentów - Toyoty i Subaru, dlatego jest bliźniaczą konstrukcją z Toyotą GT86. Auto jest klasyczną konstrukcją z napędem na tylną oś i silnikiem umieszczonym z przodu, uzupełnioną technicznymi nowinkami. 4-osobowe coupe odznacza się niemal perfekcyjnym rozkładem masy nadwozia i niesamowitymi właściwościami jezdnymi, dającymi kierowcy wiele frajdy z możliwości jazdy kontrolowanym poślizgiem. Auto jest napędzane 200-konnym wolnossącym boxerem o pojemności 2.0-litra, generującym 205 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
>>> Toyota GT86 2.0 Boxer - TEST od SuperAuto24.pl + ZDJĘCIA <<<
Subaru BRZ podobnie jak Toyota GT86 została tak wyceniona, aby znaleźć się w zasięgu większej grupy potencjalnych klientów. Polska wersja BRZ podobnie jak wszystkie inne modele Subaru na naszym rynku, standardowo wyposażona jest m.in. w Inteligentny System Ratunkowy, 6 poduszek powietrznych, czy układy: HAC (wspomaganie pokonywania podjazdu), VSC Sport (sportowy tryb systemu stabilizacji toru jazdy), ABS (system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania), TRC (system kontroli trakcji), (EBD (system rozdziału siły hamowania kół skracający drogę hamowania) i BA (system automatycznie wspomagający hamowanie awaryjne).
Specjalnie z myślą o BRZ Szkoła Jazdy Subaru opracowała program szkoleń dla aut tylnonapędowych. Podobnie jak w przypadku modelu STI szkolenie w SJS zawarte jest w cenie samochodu. Pierwsze egzemplarze zamówionych samochodów trafią do klientów już w kwietniu.
Subaru BRZ - CENA w POLSCA
model | skrzynia biegów | cena |
Subaru BRZ 2.0i ACTIVE |
manual 6 MT | 28 500 EURO |
Subaru BRZ 2.0i ACTIVE | automat | 30 000 EURO |
Subaru BRZ 2.0i SPORT | manual 6 MT | 31 500 EURO |
Subaru BRZ 2.0i SPORT | automat | 33 000 EURO |
.