Subaru WRX S4 tS ma zmodyfikowany układ dolotowy oraz wydech, dzięki czemu uzyskuje lepsze wyniki podczas przyspieszania. Wytracanie prędkości również przebiega sprawniej dzięki większym hamulcom produkcji Brembo. Używając zaawansowanego napędu 4x4 i technologii Active Torque Vectoring, Impreza jest w stanie żonglować mocą pomiędzy kołami. Wisienką na szczycie tortu jest możliwość regulacji tłumienia amortyzatorów na przedniej osi.
Zobacz też: TOP 10 hot-hatchy - poznaj najgorętsze kompakty na polskim rynku
Fani nie będą zachwyceni wiadomością, że silnik o mocy 300 koni mechanicznych połączono ze skrzynią CVT. To jedna z najwydajniejszych konstrukcji, w tym wypadku wyposażona w oddzielną chłodnicę.
Subaru dorzuca czerwone akcenty przy grillu oraz tylnym zderzaku. Subaru WRX S4 tS porusza się na 19-calowych felgach.
Klienci mogą zdecydować się na dodatkowy pakiet NBR Challenge, który obejmuje spoiler z włókna węglowego oraz kierownicę pokrytą zamszem.
Niestety auto będzie oferowane tylko na rynku japońskim. Ceny zaczynają się od około 49 tysięcy dolarów.