Nieoficjalne źródła podają, iż odkryta Panamera będzie dwudrzwiową limuzyną, a jej cena będzie o 11 000 euro wyższa od czterodrzwiowego brata. Jeśli to wyjątkowe auto kiedykolwiek wejdzie do produkcji seryjnej, stanie do walki o wiodącą pozycję na rynku z luksusowymi GT pokroju Mercedesa CL i Astona Martina DBS.
Do napędu Panamery Cabrio posłużą prawdopodobnie jednostki znane z wersji już dostępnej w sprzedaży. Pod jej maską pracują silniki typu "V" z sześcioma lub ośmioma cylindrami, dysponujące mocą od 300 do 500 KM. Część z nich ma turbodoładowanie. Dzięki bezpośredniemu wtryskowi paliwa są one oszczędne, a jednocześnie mocne. Napęd przekazywany jest przez manualną skrzynię sześciobiegową lub siedmiobiegową skrzynię dwusprzęgłową Porsche - PDK i takie właśnie rozwiązania mogą pojawić się także w modelu "bez dachu".
Superlimuzyna straci głowę?
2009-10-28
10:29
Fani marki jeszcze na dobre nie nacieszyli oczu najnowszym dzieckiem koncernu Porsche - limuzyną Panamera, a inżynierowie już mają dla nich niespodziankę. Podobno niemiecka superlimuzyna wkrótce zachwyci nowym wcieleniem - bez dachu.