Oto nowy Suzuki Swift. Wygląda zupełnie tak, jak "stary", prawda? Drobny lifting ograniczył się do minimalnych zmian, dlatego bardziej pasuje tu nazwa "aktualizacja" lub "retusz". Co nowego w japońskim maluchu? Głównie kosmetyka, choć pod maską również udało się co nieco poprawić.
Najbardziej widoczną zmianą jest nowa atrapa chłodnicy. Jej kształt pozostał taki sam, wypełnienie jest już inne. Teraz struktura grilla jest "trójwymiarowa". Widać w niej także radar - systemy wsparcia kierowcy mają być teraz dostępne w większości dostępnych wersji wyposażenia. Wśród nich m.in. asystent martwego pola, system odczytywania znaków drogowych, asystent pasa ruchu czy układ reagowania przedkolizyjnego z kamerą monoskopową i czujnikiem laserowym. W ofercie pojawił się również nowy wzór polerowanych felg aluminiowych, a także nowe, dwukolorowe kombinacje kolorów nadwozia i stylowe elementy dekoracyjne we wnętrzu.
Modernizacja w układu hybrydowego ma się przełożyć na jeszcze niższe spalanie. Suzuki Swift od niedawna jest "miękką hybrydą", a po liftingu, akumulator układu mild hybrid 12V SHVS, zwiększył swoją pojemność z 3 Ah do 10 Ah.
Nie przegap: Renault Talisman po liftingu wycenione w Polsce! Poznaj CENY francuskiego flagowca po modernizacji - CENNIK
Suzuki Swift po faceliftingu będzie dostępne wyłącznie z jednostką 1.2 DUALJET 12V SHVS. Może ona być spięta z 5-biegowym manualem, jak i bezstopniową skrzynią automatyczną CVT. Tak prezentuje się pełny cennik modelu:
Suzuki Swift po faceliftingu - CENA
Silnik | Premium | Premium Plus | Elegance |
---|---|---|---|
1.2 DUALJET 12V SHVS 5MT |
52 900 zł | 58 900 zł | 62 900 zł |
1.2 DUALJET 12V SHVS CVT |
57 900 zł | 63 900 zł | - |