Wkrótce segment A, czyli najmniejsza klasa mini wzbogaci się o Suzuki A:Wind. Auto na razie znajduje się w fazie prototypowej, ale wszystko wskazuje na to, że zastąpi oferowane od kilku lat na rynku Suzuki Alto. Japończycy ewidentnie szykują autko na eksport, czego dowodem są przygotowane dwie odmiany pokazowe - jedna z kierownicą po prawej stronie w słonecznych barwach, a druga z kierownicą z lewej strony utrzymana w tonacji niebieskiej.
Przeczytaj: Suzuki Splash 1.2 VVT Comfort - TEST japońskiego mieszczucha od SuperAuto24.pl
Nowocześnie zaprojektowane nadwozie mierzy 3600 mm długości, przy rozstawie osi 2425 mm. Szerokość to 1600 mm, a wysokość wynosi 1540 mm. Do napędu wykorzystano trzycylindrowy silnik o pojemności 1.0-litra, sprzężony z bezstopniową skrzynią CVT, przekazującą napęd na koła przednie.
Samochód swój debiut zaliczy podczas targów motoryzacyjnych w Bangkoku. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to już w 2014 roku ruszy w tajlandzkiej fabryce Suzuki produkcja modelu.