Volkswagen T-Roc R to sportowa wersja modelu T-Roc. Auto jest seryjnie wyposażone w 7-biegową przekładnię DSG z dwoma sprzęgłami, napęd na cztery koła 4MOTION oraz mocny silnik 2.0 TSI. Benzynowa jednostka rozwija moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 4,8 sekundy, a maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Testowaliśmy: TEST Volkswagen Golf R FL 2.0 TSI 310 KM DSG7 4Motion: kompaktowy pocisk
Jak łatwo się domyślić, auto ma sportowo zestrojone układy – zawieszenia, kierowniczy oraz hamulcowy. Sportowy styl podkreślają liczne detale na zewnątrz i w kabinie. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna, wykonana z anodowanego aluminium listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji „R” jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu specjalny dyfuzor w kontrastowym kolorze.
Układ wydechowy z podwójnymi końcówkami po obydwu stronach auta jest charakterystyczny dla modelu „R”. Za dopłatą T-Roc R możne być wyposażony w układ wydechowy „R Performance”, z końcowymi tłumikami z tytanu. T-Roc R seryjnie stoi na 18-calowych obręczach kół „Spielberg” wykonanych z lekkich stopów. Opcjonalnie dostępne są także 19-calowe „Pretoria Dark Graphite” w kolorze ciemnego grafitu. Kolejne opcje to zawieszenie o regulowanej sile tłumienia DCC, system audio firmy Beats czy elementy wykończenia wnętrza w kolorze Lapiz Blue.
KLIKNIJ i POBIERZ - pełny cennik modelu T-Roc
Cena Volkswagena T-Roc R rozpoczyna się w Polsce od 171 790 zł. Auto już w podstawowej wersji ma bardzo bogate wyposażenie. Kierowca siedzi na sportowo wyprofilowanych fotelach i ma m.in. do dyspozycji dodatkowy profil jazdy „Race”, funkcję kontroli startu „Launch control” czy progresywny układ kierowniczy.