ABT położyło swoje ręce na Seacie Tarraco. Pod maską modyfikowanego egzemplarza znajdował się 2-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 190 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka została fabrycznie połączona z 7-stopniową skrzynią automatyczną DSG, która przynosi moment na wszystkie cztery koła (system 4Drive).
Zobacz: Duży hiszpański Volkswagen: Seat Tarraco Xcellence 2.0 TSI DSG7 4Drive - TEST, OPINIA
Niewielkie modyfikacje ze strony tunerów firmy pozwoliły podnieść moc do 220 KM i 440 Nm momentu obrotowego. Ponadto Tarraco otrzymało większe 21-calowe felgi. Poza 10-ramiennymi felgami z diamentowym połyskiem ABT może zaoferować także inne koła w rozmiarze 19, 20 lub 21 cali.
Sprawdź: TEST Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 310 KM: taka od początku powinna być Cupra
To najprawdopodobniej dopiero początek przygody ABT z nowym SUV-em Seata. W przyszłości możemy doczekać się także customowych elementów nadwozia, nowego układu wydechowego i innego zawieszenia.