Dodge Challenger SRT Demon ma 840 koni mechanicznych, 1044 niutonometry momentu obrotowego i napęd na tył. To samochód przygotowany do jak najszybszego przejechania odległości od świateł do świateł. Do 96 kilometrów na godzinę przyspiesza w 2,3 sekundy (najszybsze auto w historii produkowane seryjnie), 400 metrów pokonuje w 9,65 sekundy (ponownie, najlepiej w kategorii aut seryjnych) i bije rekord Guinessa, będąc pierwszym samochodem podnoszącym oś podczas startu.
Zobacz też: American Cars Mania - zobacz najciekawsze auta ze zlotu!
Co więcej, Demon ma seryjny program do paliwa wyścigowego, procedurę startową, opony do dragu Nitto NT05R o rozmiarze 315/40 R18, ustawienia zawieszenia do sprintu (przód się utwardza, tył lekko przysiada), ESP skalibrowane do jazdy na wprost oraz klimatyzację chłodzącą powietrze dostające się do silnika! To wszystko sprawia, że kierowca wciskany jest w fotel z siłą 1.8 G.
Na tym filmiku Dodge Challenger Demon nie pokazuje pełni swoich możliwości, lecz na to pewnie jeszcze przyjdzie czas...