Na szczycie gamy elektrycznego Porsche Taycan stoi odmiana Turbo S. Choć oczywiście na próżno szukać w nim turbiny, to jego osiągi zdecydowanie licują z nazewnictwem. To wideo, nagrane przez Motorsport Magazine pokazuje z jaką lekkością Taycan nabiera prędkości.
Przeczytaj także: To już 10 lat luksusowego hitu. Jubileuszowe Porsche Panamera 10 Years Edition - CENA w Polsce
Moc 761 KM w trybie overboost i Launch Control pozwalają rozpędzić sedana do setki w zaledwie 2,8 sekundy. To, co robi jednak jeszcze większe wrażenie to fakt, że odbywa się to w ciszy, a auto wcale nie traci wigoru po osiągnięciu 100, czy 150 km/h. Prawdę mówiąc, z filmu nie wynika, by miało ono problem z przyspieszaniem z jakiejkolwiek prędkości.
Czy wy również odruchowo podgłośniliście film podczas przyspieszania? Choć Taycan zapowiada się ekscytująco, to ewidentnie brakuje tu wrażeń akustycznych. Porsche zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jako opcję, można do tego auta zamówić syntezator, który będzie generował sztuczny dźwięk silnika.