BMW serii 8 dostało od Manhart pakiet, który czyni z niego jeszcze ostrzejsze coupe. M850i po kuracji tunera siedzi znacznie bliżej (aż o 30 mm) ziemi i ma nowe, 21-calowe felgi. W połączeniu z drobnymi zmianami wizualnymi, BMW prezentuje się wyjątkowo bojowo. Gdy Manhart Performance bierze się za robotę, możemy być pewni, że osiągi nadążą za wyglądem.
Przeczytaj także nasz TEST BMW M5 Competition - KLIKNIJ
Podwójnie doładowane, 4.4-litrowe V8 generuje teraz 630 KM! To znacznie więcej niż w seryjnej M850i, a także nieco więcej niż w topowym M8 z pakietem Competition. Manhart nie chwali się konkretnymi danymi co do przyspieszenia, czy prędkości maksymalnej, ale przypomnijmy, że flagowa "M-ka" przyspiesza do setki w 3 sekundy...
O prowadzenie zadba wspomniane już, obniżone zawieszenie H&R. Hamulce i inne podzespoły nie uległy zmianie względem serii, podobnie jak wnętrze. No, może poza emblematami Manhart, które pojawiły się tu i ówdzie.
Damskie i męskie perfumy, kosmetyki do makijażu i akcesoria w super cenie! Sprawdź oferty na Douglas promocje.