Niemal 10 lat temu zakończyła się produkcja japońskiego auta sportowego. Zgodnie z obecnym duchem czasu nowa Acura NSX jest samochodem hybrydowym. Za główne źródło napędu służy benzynowa jednostka V6 z podwójnym doładowaniem. Współpracują z nią trzy silniki elektryczne. Dokładnych parametrów Japończycy jeszcze nie podali, ale z nieoficjalnych informacji wiadomo, że moc ma oscylować w okolicach 560 KM.
Kliknij też: Nowa Honda NSX 2015: jeszcze jej nie ma, a już wykupiona!
Przeniesienie napędu na wszystkie cztery koła ma obsługuje 9-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa (DCT). Cały system napędu nazywany jest Sport Hybrid Handling All-Wheel Drive. Dwa silniki elektryczne umieszczono na przedniej osi. Trzeci zamontowano pomiędzy jednostką spalinową a skrzynią biegów. W wyglądzie samochodu uwagę przykuwają piękne felgi ze stopów lekkich w rozmiarach 19-cali z przodu (opony 245/35Z R19) i 20-cali z tyłu (295/30Z R20). Za bezpieczne zatrzymanie Acury NSX odpowiada układ oparty na ogromnych tarczach ceramicznych z, 6-tłoczkowymi z przodu i 4-tłoczkowymi zaciskami z tyłu.
Dokładny Cennik Acury NSX jeszcze nie jest znany, ale ceny startować będą od 150 000 dol. (544 500 zł). Niemal tyle samo w USA trzeba wyłożyć za Audi R8 V10.