Warszawa przypadła do gustu filmowcom odpowiedzialnym za reklamy samochodów. Atutem stołecznego miasta jest zróżnicowana architektura, która łączy nowoczesne, wysokie budownictwo z obecnością zabytkowych kamienic. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w porównaniu z zachodnimi metropoliami, Warszawa jest również zapewne o wiele bardziej przystępna cenowo. Spoty w Warszawie nagrywało już Renault, Lexus, BMW, Mercedes czy Porsche. Pamiętacie przykładowo reklamę "M Town”, która wzbudziła kontrowersje? Przypominamy - KLIKNIJ i ZOBACZ.
Przeczytaj też: Od razu po zakupie ZYSKUJE na wartości. Toyota GR Yaris to dobra inwestycja
Tym razem na zrealizowanie klipu zdecydowała się Toyota, a miasto zamieniło się w plan zdjęciowy. W ujęciach widzimy mnóstwo charakterystycznych miejsc stolicy, a w roli głównej Toyotę Corollę w wersji GR Sport. Reklamę dla europejskiej publiczności, przygotowali wyprodukowali w całości Polacy, pod nadzorem polskiego oddziału Toyoty. Spot zatytułowany „Zakochaj się na nowo” zadebiutował w mediach 14 lutego, w dniu św. Walentego.