Takim autem jest wożona Pawłowicz! Ona nie musi się przejmować cenami paliw

2022-07-14 8:21

Prywatny kierowca i komfortowa limuzyna, którą tankuje szofer. Krystyna Pawłowicz nie musi przejmować się cenami paliw, bo korzysta z usług kierowcy. Co to za samochód? Zdjęcia zdradzają wszystko - wiemy, czym jeździ sędzia Trybunału Konstytucyjnego.

Krystyna Pawłowicz pełni funkcję sędzi Trybunału Konstytucyjnego. Ta rola gwarantuje jej szereg przywilejów, ze służbowym autem włącznie. Pawłowicz nie prowadzi go jednak sama! Wozi ją kierowca, który dba o komfort ex-posłanki Prawa i Sprawiedliwości. Nie musi się ona martwić o prowadzenie auta, utrzymywanie go w czystości, ubezpieczanie, czy tankowanie. Słowem - wszystkie te niemałe wydatki nie muszą jej interesować.

Krystyna Pawłowicz jest wożona koreańską limuzyną

Samochód służbowy Krystyny Pawłowicz to koreańskie auto klasy średniej. Kia Optima cieszyła się na polskim rynku niemałym powodzeniem z uwagi na przyzwoite wyposażenie i atrakcyjną cenę. Optima nie jest już sprzedawana w salonach - rynkową karierę zakończyła w 2020 roku i nie doczekała się bezpośredniego następcy.

Kia Optima widoczna na zdjęciach to model po faceliftingu, a więc pochodzi z rocznika 2014 lub późniejszego. Można poznać go po innych reflektorach z przodu i węższych lampach tylnych. Taki wóz, sprzedawany na polskim rynku, mógł mieć pod maską jeden z trzech silników. W ofercie były benzynowe jednostki 2.0 (o mocy 165 lub 245 KM) oraz wysokoprężny silnik 1.7 CRDi o mocy 136 KM.

Takim autem jest wożona Pawłowicz

i

Autor: Piotr Grzybowski/Super Express Takim autem jest wożona Pawłowicz

Jeśli pod maską Kii pracuje benzynowa jednostka napędowa, auto służbowe Krystyny Pawłowicz z pewnością nie jest zbyt ekonomiczne! Zużycie paliwa w mieście może przekraczać 11 l/100 km, a znając styl jazdy polskich kierowców VIP-ów nie można raczej mówić o oszczędnej jeździe. Dla przeciętnego kierowcy, jazda bez zmartwień i przejmowania się zużyciem paliwa brzmi jak marzenie, zwłaszcza w dobie szalonych cen paliw.

Kia Optima w czasach, gdy była oferowana w salonach sprzedaży, kosztowała około 100 000 zł - 115 000 zł za przyzwoicie wyposażoną wersję. Dziś, za taką cenę kupimy co najwyżej Kię Ceed lub Kię Sportage z kilkoma dodatkami z zakresu wyposażenia. Używana Kia, którą jeździ Krystyna Pawłowicz jest warta około 65-80 tysięcy złotych, w zależności od przebiegu i wyposażenia.

Nasi Partnerzy polecają