Do tej pory klienci chcący nabyć Tatę Nano mieli do dyspozycji tylko jedną jednostkę napędową - benzynowy motor o pojemności 624 cm3, rozwijający 38 KM, który występował także w wersji zasilanej zarówno benzyną, jak i CNG (ta wersja dysponuje mocą 33 KM). Niebawem do palety silnikowej dołączył 2-cylindrowy turbodiesel o pojemności 0.8-litra i mocy 45 KM. Według producenta wariant ten spala zaledwie 2.5-2.8 l oleju napędowego na każde przejechane 100 km.
Przeczytaj: Najchętniej kupowane modele samochodów w Polsce w 2013 roku - TOP 10
Wysokoprężna Tata Nano zostanie odsłonięta w lutym, w trakcie Auto Expo w Indiach. W tym samym czasie hinduski producent powinien przedstawić kolejne dwa nowe modele. Na publiczny debiut czeka sedan oraz hatchback, które powstały na platformie X1, wykorzystanej także w produkcji Visty i Manzy.
Na razie nie ma zbyt wiele informacji o tajemniczych modelach. Wiadomo jedynie, że hatchback został opracowany w europejskim oddziale Tata Motors, a pod jego maskę trafi fiatowski silnik wysokoprężny 1.3-litra MultiJet II i turbodoładowany motor benzynowy 1.2-litra. Jeśli chodzi o sedana to ten nie będzie dłuższy niż 4 metry, a paleta jednostek napędowych obejmie również agregaty montowane w odmianie 5-drzwiowej.