Produkcja małej Pandy potrwa jeszcze parę lat, choć rynkowy staż Fiata przekroczył już dekadę. Włosi, jak na razie, nie planują wycofywać swojego najmniejszego i najtańszego modelu z oferty, a jak donosi Reuters, powołując się na informacje ujawnione przez związki zawodowe fabryki, zakończenie produkcji ma nastąpić dopiero w 2026 roku! Fiat Panda trzeciej generacji jest wytwarzana w zakładzie w Pomigliano, a samochód również na polskim rynku jest jednym z najtańszych sposobów na auto z salonu.
Polecany artykuł:
Bazowa Panda z silnikiem 1.0 Hybrid o mocy 70 KM to wydatek 49 700 zł i w standardzie oferuje zderzaki w kolorze nadwozia i klimatyzację. Tańsza od Pandy jest nieco większa Dacia Sandero (kosztuje 45 000 zł) w wersji Access, jednak nie znajdziemy w niej lakierowanych zderzaków, kołpaków ani klimatyzacji.
Fiat Panda występuje również w ciekawszych wersjach, takich jak Wild 4x4 czy Cross z napędem na 4 koła. Małe auto jest popularne szczególnie w górskich częściach północnych Włoch, gdzie stanowi jeden z najtańszych pojazdów całorocznych. Praktyka pokazała, że Panda z napędem na 4 koła radzi sobie w trudnych warunkach lepiej niż niejeden SUV.