Niektórzy klienci w Japonii bardzo chcieli by posiadać model GT-86, ale jest on dla nich zbyt twardy i zbyt mocno nastawiony na sport. Toyota znalazła na to rozwiązanie i stworzyła ugrzecznioną wersję tego samochodu. Silnik, moc i napęd na koła tylne pozostały w oryginale (2.0 boxer 200 KM), a zmianom uległa konfiguracja układu jezdnego. Zawieszenie łagodniej znosi nierówności, a układ kierowniczy pracuje lżej.
Przeczytaj: TEST Toyota GT86 2.0 Boxer TRD: w małym ciele wielki duch - WIDEO
Do kompletu nadwozie coupe zostało wyraźnie przemodelowane. Z przodu zamiast zderzaka z wielkim wlotem powierza i złowrogo spoglądających na drogę lamp, wstawiono obły zderzak i zgrabne owalne reflektory. Inne są elementy dekoracyjne na przednich błotnikach, spoiler na klapie bagażnika, czy obręcze kół. W kabinie poprawiono jakość stosowanych materiałów. Są lepsze tapicerki i możliwość dodania ozdobnych wstawek nawet z drewna, tak by zadać nieco więcej szyku.
Toyotę 86 Style Cb (rozwinięcie skrótu Cool beauty) można kupić tylko w Japonii.