Duża w tym zasługa tzw. zakupów flotowych. Małe i średnie firmy coraz chętniej sięgają po pojazdy hybrydowe. Wzrosty zanotowano również pośród klientów indywidualnych. W porównaniu do 2014 roku, gdzie co piąty sprzedawany Auris był hybrydą, przez pierwsze dwa miesiące 2015 był już co czwarty. Z statystyk firmowych wynika, że Aurisów Hybrid zarejestrowanych zostało 298 egzemplarzy, a wysokoprężnych 287.
Nie przegap: TEST Toyota Auris Touring Sports vs. Honda Civic Tourer: porównanie japońskich kombi
Również pośród klientów indywidualnych Toyota Auris Hybrid ma coraz większe powodzenie. Wszystko wskazuje na to, że w marcu sprzedaż ekologicznej odmiany, będzie większa niż pojazdów z klasycznym napędem benzynowym i wysokoprężnym. Warto podkreślić, że japoński producent posiada w swojej ofercie 6 pojazdów hybrydowych, a w całym 2015 roku liczba zamówień na pojazdy ekologiczne zbliża się do 1000 egzemplarzy.